lauantai 25. huhtikuuta 2015

#1

Kunnes kuolema meidät erottaa. Mut, ja mun käsityksen maailmasta, elämästä ja ihmisistä. Mut ja laihdutuksen. Mut ja mun ajatukset.

Ne ei lähde mihinkään, ei koskaan enkä mä edes halua sitä. Täällä oleminen on paljon helpompaa kun tietää maailman todellisen luonteen ja pahuuden. Tietää elämän merkityksettömyyden ja turhuuden. Tieto siitä että on turha. 

Olen aijemminkin pitänyt blogia, mutta tein uuden + uuden käyttäjätunnuksen, en ole uskaltanut enään kirjoittaa tunnistamisen pelossa. Uudi blogi ja uusi alku, hehe. On ollut niin ikävä tänne. 

Paino on lähtenyt ihan mukavasti putoomaan, luut alkaa pikkuhiljaa terävöytyä, tuntua ja näkyä selvemmin. Kyllä mä kohta saan ne kokonaan ulos. Kasvatan enkelinsiivet selkääni ja voin soittaa viulua kylkiluillani.

Päivän kalorit = 140kcal

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti